WOLVER SuperTec SAE 5W-30 yra aukštų technologijų sintetinė „lightrun“ variklio alyva, specialiai sukurta daug ir sunkiai dirbantiems benzininiams ir dyzeliniams automobiliams. Atitinka gamintojų aukštos kokybės reikalavimus automobiliams. Jis puikiai tinka ilgiems alyvos keitimo intervalams ir varikliams su tiesioginiu įpurškimu. Idealus naudoti automagistralėse ir trumpais atstumais.
Specifikacijos:
SAE 5W-30
API SN/CF
ACEA A3/B4
Atitinka reikalavimus:
MB 229,3
MB 229,5
VW 502,00/505,00
VW 501.01/505.00
PSA B71 2296
PSA B71 2300
BMW LL – 01
RENAULT RN0700
RENAULT RN0710
GM-LL-B025
Savybės
Ypatinga apsauga nuo nusidėvėjimo
Puikus klampumo ir temperatūros elgesys
Minimalūs trinties nuostoliai
Labai didelė valymo galimybė
Mažas lakiųjų medžiagų praradimas
Aukštas oksidacijos ir temperatūros stabilumas
Poveikis
Sumažina degalų sąnaudas pagal API EC ir sumažina išmetamųjų teršalų kiekį
Puikios šalto užvedimo savybės – greitas visų tepimo taškų tiekimas
Labai geras eksploatacinis patikimumas
Optimali variklio švara
Mažiausias alyvos suvartojimas
Didelė našumo marža ir didelis gaminio stabilumas
Pailginti alyvos keitimo intervalai
Apsaugo nuo juodojo dumblo susidarymo
Veikla ištisus metus
Panaudojimas
Didelio našumo ir įprasti keturtakčiai benzininiai varikliai
Su kelių vožtuvų technologija
Su turbo įkrovimu
Su katalizatoriaus technologija
Lengvųjų automobilių dyzeliniai varikliai
Su turbo įkrovimu
Tiesioginis įpurškimas
Su CDi technologija
Su katalizatoriaus technologija
Sintetinė alyva
Sintetinė alyva – tai variklinės alyvos rūšis, sudaryta iš įvairių susintetintų cheminių junginių. Sintetinė alyva pasižymi dideliu atsparumu oksidacijai, temperatūrų skirtumui ir kitomis naudingomis savybėmis. Sintetinė alyva puikiai tinka dyzeliniams, benzininiams, suskystintų dujų ir hibridiniams varikliams. Sintetinės alyvos pranašumai: • Klampumo savybės išlieka esant ekstremaliai žemai arba aukštai temperatūrai. • Geresnis klampumo indeksas (VI) nei kitų alyvos rūšių. • Geresnis cheminis stabilumas nei kitų alyvos rūšių. • Pasiekiamas didesnis variklio efektyvumas. • Sumažėjęs garavimo nuostolis. • Atsparumas oksidacijai ir terminiam skilimui. • Didesnis atsparumas dilimui, korozijai ir putoms. • Puiki apsauga nuo „pelenų“ ir kitų nuosėdų susidarymo variklio karštosiose vietose (ypač turbokompresoriuose ir kompresoriuose), kad sudegintų alyvą ir sumažėtų tikimybė, kad gali užsikimšti alyvos kanalas. • Pagerina apsaugos lygį įvairiomis vairavimo sąlygomis. • Sklandesnis variklio paleidimas – trumpesnis užkūrimo laiko tarpas, dėl mažesnės variklio trinties. • Maksimaliai padidina dyzelinio variklio galią.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.